nosnik reklamowy

Czy parasol to dobry nośnik reklamowy?

Marketingowcy prześcigają się w pomysłach na najlepsze gadżety reklamowe. Ostatnio coraz częściej stawia się na tak zwane akcesoria użytkowe. Przykładem takich produktów są parasole. Czy są one dobrym nośnikiem reklamowym? Jak wpływają one na rozpoznawalność marki wśród społeczeństwa? Dowiedz się, czy parasol reklamowy to rozwiązanie warte rozważenia.

Reklama na parasolach – dlaczego warto?

Szukasz skutecznego sposobu na wypromowanie firmy? Większą rozpoznawalność można uzyskać między innymi poprzez umieszczanie logo czy nazwy marki na gadżetach codziennego użytku. Jednym z nich są parasole. Zaletą korzystania z parasola jako produktu reklamowego jest duża ilość dostępnego miejsca. W przeciwieństwie do długopisów czy kubków na powierzchni parasola umieścisz znacznie większych rozmiarów reklamę. Co więcej, parasole są stosowane na zewnątrz, dzięki czemu Twój przekaz trafi do jeszcze większej ilości osób. Styczność z reklamą będzie miał każdy przechodzień. Czasza parasolek pozwala na bardzo efektywną, a zarazem efektowną ekspozycję materiału reklamowego. Z takiego gadżetu korzysta się o każdej porze roku, co daje możliwość całorocznego promowania marki. Jeśli planujesz zainwestować w parasole reklamowe z nadrukiem, postaw zaufanych producentów, którzy korzystają z wytrzymałych materiałów. Tutaj świetnie sprawdzą się między innymi drewniane rączki, żebrowania z włókna szklanego oraz metalowe ramy. BiuroDrukSerwis z Krakowa jest firmą, która zajmuje się produkcją ekologicznych artykułów i gadżetów reklamowych. Usługi obejmują personalizację produktów według upodobań klienta.

Jakie zastosowanie mają parasole reklamowe?

Wydawać by się mogło, że parasole reklamowe sprawdzają się wyłącznie w deszczowe dni. Po dłuższym zastanowieniu mają one jednak wiele więcej zastosowań. Na okres letni szczególnie ciekawą propozycją są parasole plażowe. Umieszczenie takiego przedmiotu na plaży czy basenie może dać naprawdę zaskakujące efekty. Ogromna ilość osób znajdująca się w takich miejscach to potencjalni nowi klienci. Parasole chronią nie tylko do ochrony przed deszczem, ale również słońcem. Wielu osobom zależy na zabezpieczeniu się przed promieniowaniem UV. Jak widać, parasol to świetny nośnik reklamy, który można wykorzystać jako kreatywną formę promocji w wielu miejscach.

Polecane

Powitanie lektorskie – co to jest, jak je zamówić i ile kosztuje?

redakcja serwisu

Talerze papierowe – kiedy  warto po nie sięgnąć?

redakcja serwisu

Coca-Cola udostępniła edukacyjną grę mobilną YEP pomocną na rynku pracy

redakcja serwisu